2014年7月15日 星期二

Dora the Explorer LIVE – Search for the City of Lost Toys

自從同晉晉坐完郵輪, 發覺晉晉很喜歡看音樂劇, 可以坐定定睇到眼都唔貶, 返香港後我就搜尋有什麼兒童音樂劇, 可以帶晉晉一齊去睇, 多一個親子節目, 擴闊晉晉的眼界. 第一個可以睇的音樂劇就是 Dora the Explorer LIVE – Search for the City of Lost Toys.

其實我同晉晉都不認識Dora同其他角色, 因為晉晉都冇睇過Dora TV. 不過冇所謂啦! 至在參與, 感受氣氛. 我地睇的場次係7月13日 (星期日) 上午11am, 全長1.5 hrs, 中間有15 mins 小休. 我都唔知道晉晉能否有耐性睇足全場架.

知道音樂劇之前有pre-show party, 所以我同晉晉就早d去到會場. Pre-show party其實是會場外有些攤位給小朋友玩. 包括, Face Painting, 扭波波, 大型泡泡表演. 去到第一件事, 就係用$40買了營光棒給晉晉, 然後給他在會場外的波波佈置前影相. 之後帶晉晉去睇大型泡泡表演, 晉晉睇到好開心, 見其他人發出讚嘆聲, 佢又大聲”嘩!”, 又拍手! 之後我地就進入會場準備睇SHOW喇!



音樂劇故事講述主角Dora遺失了最愛的teddy bear玩具, 而Dora需要觀眾的幫助, 運用計算, 音樂, 定向同語言技能 ( 當然仲有星星營光棒), 通過City of Lost Toys 玩具迷城的挑戰, 尋回teddy bear.

晉晉當然唔知道音樂劇內容, 但我見佢睇得好投入, 不時揮動營光棒, 到最後一幕Dora尋回teddy bear, 晉晉見到台上有好多玩具, 佢仲手舞足蹈呀!


後記:

今次音樂劇我買了最平的票, 座位在樓上, 仲要不是面向舞台. 當然, 想慳d錢係原因之一, 因為怕晉晉睇到半路中途扭計, 就要離場了. 但睇完今次音樂劇, 我就覺得我買平的票是對的:

1. 小朋友至在参與, 並不需要睇得太清楚
2. 太接近舞台, 音響太大聲, 會嚇怕小朋友
3. 樓上的座位比較寬敞, 我坐第一行, 前面有通道, 晉晉可以不時出去行下亦不會阻礙其他觀眾



今次成功帶晉晉睇音樂劇, 我會再接再厲同佢睇多d, 下一次將會係8月31日 “迪士尼音樂劇之三大經典童話”. 期待中…

沒有留言:

張貼留言