2014年7月19日 星期六

維景灣幼兒學校結業禮

時光飛逝, 晉晉在維景灣幼兒學校嬰兒部已經轉眼兩年, 今日在將軍澳天主教小學舉行結業禮呀!


我們9:15am將晉晉送到學校交給老師, 之後我們再於9:45am到禮堂就座, 等待典禮開始.


之前已經將晉晉的BB相片及近照交給學校, 以製作成長片段.  我今日第一次見到晉晉著畢業袍的樣子呀!  未見到晉晉出場, 我已感動到喊起來!


跟著有N1小兔班表演.  很精彩!  出年晉晉N1班結業都會是其中一個表演小朋友喇.


到頒發畢業證書的時候, 終於見到晉晉出場了!  最右手面的就是晉晉.


終於等到最重要的時候 - 晉晉表演呀!  因為之前晉晉因病有兩星期沒有返學, 一返學老師就告訴我晉晉有機會於結業禮表演.  只剩一星期時間練習, 我都不抱任何期望, 晉晉能夠完成表演.  但晉晉好叻, 佢真係做得到呀!  佢扮演的是小太陽 很可愛呀!  大家一齊睇晉晉的精彩演出!  去片! (晉晉將會在影片1:25出現)


表演完畢, 仲有致謝親恩環節.




然後, 老師帶領我們去課室影大合照.


 晉晉再化身小太陽著畢業袍影相.


晉晉真係大個仔喇!  很快又是一個新的開始, 9月就升上N班了.  晉晉加油呀!


沒有留言:

張貼留言